סיפור כיסוי- חידה בהמשכים

הפעם משהו טיפה שונה-הסיפור הקצר שכתבתי למטה הוא חידה בשלבים. אם מצאתם את הסיפור מעניין במיוחד, זה אומר שכבר פתרתם את החידה הראשונה לגבי מהו סיפור הכיסוי, אז- כל הכבוד.
החידה השנייה- למטה אחרי "the end".
תהנו.

A Thunder day- Cover Story

First thing I did this morning when realizing I don’t have my vacation ticket, was to call the agency of Air Canada to yell at them. The lady from the other side of the line yelled back at me” first of all you will lower your tone, don’t talk to me as if you’re the admiral of the US navy!
So I yelled back at her: ”Who is the Custodian here?? Do you know who am I? I am Mr. Zoe, you can look at your list, it’s Big Z, Big O,and Big E.”
Silence fell for a few seconds and then I heard: ”Sir Charles, we are sending you a special Cadillac that will take you directly to your jet.
Stat a car was coming from the street and almost ran through my fence. I shouted at the driver: ”yo, careful on the plastic, man!”. I got to the car and we were on our way.
Tell you the truth, I am never nervous when getting on flights but this time I knew I’m not going to have my lucky dice with me so I took a big shot of whisky before boarding the plane. It worked like magic, and I immediately fell asleep.
When I arrived to London, I went out of the airport, and the first thing I saw in front of me was a big hand, covered by a black mamba tattoo holding a pistol aimed to my forehead!
”are you the mister who came to the airport with that big diesel car?” The man was asking.
I tried to hold my voice before answering this agent Zero and tried to figure out what would an iceman do in that situation.
I don’t know where I found the courage, but I answered him: “Hey, I may not be the Reign man but I’m the chief around here, I’ll give you a penny and you’ll leave me alone, otherwise, you can consider yourself as RIP!”- Unbelievably, this was the answer he looked for, and he disappeared. This whole scenario made me feel really great with myself- like Popeye after eating spinach.
All this morning made me so hungry so the first thing I did was heading to the K-Mart to get something to eat, maybe some Popcorn for The Microwave.
From there I decided to go and visit the Big Ben, that from some reason always reminds me of the Great Wall of China.
On my way there a stunning sight amazed me: A mighty mouse chasing 2 dogs, one was a mad dog and the other one was a very big dog. I ran after them and without noticing, found myself in a middle of a boxing stadium.
In the middle of the ring Superman was kicking X-man’s ass, who was crying like a big baby. All of a sudden a weird birdman flew into the ring, threw a KryptoNate and the fight was unbelievably over!
I know you wouldn’t believe me, and all this time, I tried to take some pictures as proof. First I couldn’t click my tiny camera, so I removed the glove from my hand and took several pictures just to realize I forgot to activate the flash.
Amazed I left the place, and decided to watch a movie. I was a bit disappointed to find that the only movie on that night was the matrix. I decided to skip it and headed to a fancy restaurant. I ordered the entrecote with spud and white chocolate apple pie for dessert. It was a-maz-ing!, until I found the worm in it. Thought to myself: ”I’m not going to pay for that, They are going to take care of my 100 Dollar Bill“ and started to vomit . The restaurant supervisor got scared and I heard him ask:”where is the Doctor, just make him stop “ I’m coming from Uncle Sam, I am not used to this British food!”, I tried to explain to him and ran from there with a red face, feeling I have to get some air!
What a day!!
Just before I started crossing the street a Big Smooth trailer was heading in my direction. Then I heard a loud noise and…
I open my eyes from the noise of the mailman out of my window holding the big ticket
I have been waiting for so long to have – The ticket for my vacation.
I then realized the dream I just had, and thought to myself:
“God, If I would just listen more to my Zen Master, maybe my dreams would be a bit more relaxing”.

קלייד דרקסלר. גם לו מגיע כאן מקום של כבוד.

The End

כאמור, אם מצאתם את הסיפור מותח במיוחד- כנראה שפתרתם את החידה הראשונה.
אז החידה השנייה היא – מה הכמות שמצאתם ( בלי להשתמש בגוגל), והשלישית היא כמה מצאתם כשכל הדרכים כשרות.
אני יודע כמה אני מצאתי- מחכה מכם למספרים.
החידה הרביעית-בהמשך.

לתגובות ותשובות- אפשר גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג ב:
http://www.facebook.com/shaymess9z

פוסט זה פורסם בקטגוריה NBA, כינויים, ספורט. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

24 תגובות על סיפור כיסוי- חידה בהמשכים

  1. היו לי 57, כולל אחד שמתברר שלא חשבת עליו. רעיון יפה, עמית 🙂

  2. קובי הגיב:

    מצאתי 45 כינויים:
    1. Air Canada
    2. Admiral
    3. Big Z
    4. Big O
    5. Big E
    6. Sir Charle
    7. Jet
    8. Stat
    9. Truth
    10. big shot
    11. magic
    12. black mamba
    13. pistol
    14. big diesel
    15. agent Zero
    16. iceman
    17. Reign man
    18. Chief
    19. RIP
    20. Popeye
    21. K-Mart
    22. Big Ben
    23. Great Wall
    24. mighty mouse
    25. mad dog
    26. big dog
    27. Superman
    28. X-man
    29. big baby
    30. Birdman
    31. KryptoNate
    32. Glove
    33. Flash
    34. Matrix
    35. Spud
    36. white chocolate
    37. worm
    38. Doctor
    39. Uncle Sam
    40. Air
    41. Mailman
    42. big ticket
    43. dream
    44. God
    45. Zen Master

    מה פיספסתי?

  3. בובו הגיב:

    מכיר 36+ עוד 4 שאני לא מזהה

  4. אורי הגיב:

    זה מזכיר לי תקופות יפות יותר, גם בספורט וגם בעיתונות.
    איפה הימים שאקים היה קוטף 15 בונבונירות, זורק 3 תפוזים ומוסר 6 דובדבנים… 🙂

  5. עמית הגיב:

    מה קורה עמית,
    דבר ראשון כל הכבוד על ההשקעה עשית את זה ממש יפה.
    דבר שני מצאתי אם אני לא טועה 44-50, היו שם אולי עוד איזה כמה שאני חושד בהם אבל אני לא רוצה לרשום סתם. שתפרסם את התוצאות נראה.

    • שיימס ברשת הגיב:

      תודה, אני שמח שאהבת :). הבאת כמות יפה- חבל שאין לי דרך נוחה לעקוב כאן אחרי הזיהויים של אנשים כי אני סקרן לדעת מיהם הקשים יותר לפיצוח. בכל מקרה, בקרוב- חידת ההמשך.

  6. Maui הגיב:

    עמית,
    דבר ראשון… תתחדש…

    מצאתי 48 מתוכם 31 שאני מכיר. בגלל שאין פרס למנצח אני אזרום עם שיטת האמון (העבודה שהבחור שמצא יותר ממני נשאר אנונימי עוזרת).
    אחלה רעיון… אבל איך לא שילבת את כינוי הכדורסל הכי מגניב בכל הזמנים… SKIP TO MY LOU ????

    מצפה להמשך

    • מאווי (אני מניח שזה אתה:)..),
      31/48 בהחלט מכובד. מעניין אותי מה היו הקשים במיוחד, אני מניח שאקבל תגובות אחרי שאפרסם את התשובות שלי.
      לגבי המכדררן שלך, כמו שאמרתי למטה, הוא יאלץ לסלוח לי יחד עם עוד כמה מכובדים (טימי ביג פונדמנטל, קלייד הגולש ועוד)

      אגב, הבחור עם ה-45 לא באמת אנונימי (צ'ק אאוט את עמוד הפייסבוק של הבלוג http://www.facebook.com/shaymess9z)..:)

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    זיהיתי 49 כינויים, ידעתי 45 מתוכם. אני מקווה שאוסקר רוברטסון יסלח לי ששכחתי את שלו…

    • שיימס ברשת הגיב:

      יפה יפה…בהחלט מכובד, אני חושב שזה המספר הכי גבוה עד עכשיו, על אף שיש עוד לאן לשאוף- חסרים לך לא מעט 🙂

  8. pazarker הגיב:

    החידה השניה: הכמות 9
    החידה השלישית: הדרכים 27

    • שיימס ברשת הגיב:

      אמנם אני לא מזהה את המגיב, אבל יפה מאד! בקרוב חידת ההמשך ואח"כ אפרסם את התשובות שלי שאני מקווה שהן כמה שיותר מדוייקות 🙂

  9. אורן הגיב:

    היה גם אזכור קל לנסיך המדליק מבל-אייר. זה גם נחשב? 🙂

    • שיימס ברשת הגיב:

      הזכרתי את ה- fresh prince? באמת?
      נראה לי זה מוסיף נקודות, למצוא כאלה שהכותב בעצמו פספס 🙂
      אבל איפה זה נמצא?

  10. אורן הגיב:

    אני מצאתי 36. בנוסף לעוד איזה 10 כינויים שלא זכרתי בדיוק למי הם שייכים.

    • שיימס ברשת הגיב:

      נראה לי זה ירשם לך כחצאי נקודות כלומר הספירה הסופית תהייה משהו כמו 41. מהכירותנו, אני חושב שאתה מסוגל ליותר…:)

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אני ספרתי 37…

    מה עם קצת גליידינג? 🙂

    • שיימס ברשת הגיב:

      בנוסף לקלייד, לצערי יש עוד כמה מכובדים שלא מצאתי איך לשלב בסיפור ( Big Shot Bob, The Big Fundamental), אני מקווה שהם יסלחו לי 🙂

  12. שיימס ברשת הגיב:

    תודה עדי.
    לא מדובר כאן בהימורים אלא בידע פרופר, לכן לא אוכל ל"החשיב" את ה"תשובה" שלך…:)

  13. עדי הגיב:

    רעיון מגניב! אני מכירה בדיוק 2.5-3 אבל בטח יש עוד מלא. הימור שלי: 37..

כתיבת תגובה