הפלייאוף כאן – הכיף מתחיל!

משנכנס אפריל מרבין בשמחה. אחרי עוד עונה עמוסה, עם הרבה סטטיסטיקות, דרמות, פריצות, סיפורים הוליוודיים ופציעה אחת גדולה הגענו לשלב הכיפי באמת. השלב בו אנחנו מגיעים לעבודה עם עיניים אדומות והבוסים שלנו מתחילים לתהות לגבי יכולות האבחנה שלהם בראיון העבודה. השלב בו מצד אחד אנחנו מתפללים לכמה שיותר משחקים מכריעים אבל מצד שני, המחיר האישי –  כל משחק שביעי ומכריע מקרב אותנו עוד טיפה למדרגות הרבנות. הפלייאוף כאן!

אז קצת לפני שהפלייאוף  מתחיל בשבת בלילה, כולם כבר מתחילים לזרוק את הניחושים שלהם: מי יצליח? מי יחנק? ומי יפתיע את כולם?
אז לפניכם כל הדברים החשובים שעומדים לקרות לנו עד שאוקלהומה תוכתר כאלופת ה-NBA.
חושבים שאני חולם בהקיץ? קדימה, ספרו מה ההימורים שלכם.

West

אוקלהומה סיטי ‭- (1)‬ יוסטון רוקטס (8)

פינת הפיקנטריה: מה יכולנו לבקש יותר מזה? אחרי המעבר (הבעיטה) המפתיע של ג'יימס הארדן, האיש והזקן מהת'אנדר לרוקטס? כמה אדיר זה שסדרת הפלייאוף הראשונה שלו כסופרסטאר תתחיל דווקא מול צמד החברים שלו, דוראנט ו-ווסטברוק, שגם להם יש המון מה להוכיח.
מעבר לזה מדובר בשתי קבוצות מאד התקפיות שפשוט כייף לצפות בהם.

ההימור שלי: רק קצת חבל, שלא נראה שיהיה כאן ממש כוחות. 4:1 אוקלהומה.

מתי מתחילים?: בין ראשון לשני, 21.4.

סן אנטוניו ספרס (2) – ל.א לייקרס (7)

פינת הפיקנטריה: אחרי הסיום הטראגי כ"כ של קובי אבל השמח עם הכניסה לפלייאוף של הלייקרס, כבר אי אפשר לחכות כדי לגלות את המשך התסריט. עם כל המילים היפות שנזרקו אחרי הפציעה בין קובי לדוויט הווארד ופאו גאסול, ברור לכולם שזו ההזדמנות שלהם להוכיח שהם יכולים להיות גדולים בזכות עצמם. אחרי הביקורת המרומזת (והמרומזת פחות) שהטיח בהם השנה בראיינט, הם לא יוותרו על הזמנות כזאת כ"כ בקלות.
מצד שני עומדת הקבוצה היציבה של קואץ' פופוביץ', שמשחקת ביחד כבר למעלה מ-900 שנה. יהיה מעניין!

ההימור שלי: אולי ההימור הקשה ביותר לסיבוב הראשון. הראש אומר ספרס. הלב רוצה המשך סיפור הוליוודי. אני עם הלב – 4:2 לייקרס.

מתי מתחילים?: בין ראשון לשני, 21.4.

 דנבר נאגטס ‭- (3)‬ גולדן סטייט ווריורס (6)

פינת הפיקנטריה: עוד סידרה מלאת שמחה. לטעמי שתי הקבוצות המרעננות של הליגה, ראש בראש. מצד אחד דנבר הדינאמית. אמנם פציעות בסיום העונה (בעיקר גלינארי) מוצאות אותה במצב לא אופטימאלי אבל עם האולם הכי ביתי ב-NBA ועם טיי לאוסן ואיגודלה נראה שהיא תגיע רחוק. מצד שני הוורירס עם סטפן קארי שהולך ומזכיר לי יותר ויותר את רג'י מילר הגדול, יחד עם צוות מסייע מאד מהנה מבטיחים סידרה מעולה.

ההימור שלי: אני אלך על הפתעה נוספת. 4:2 לגולדן סטייט.

מתי מתחילים?: בין שבת לראשון, 20.4.

ל.א. קליפרס (4) – ממפיס גריזליס (5)

פינת הפיקנטריה: כ"כ הרבה שנים הקליפרס היו הבדיחה הגדולה, לא רק של הליגה אלא של אמריקה כולה. השנה זו ההזדמנות שלהם להתחיל לצחוק על כולם חזרה עם קבוצה אטרקטיבית. מולה קבוצה עיקשת וקשוחה שנתנה עונה מעולה. יהיה צמוד.

ההימור שלי: 4:3 קליפרס.

מתי מתחילים?: בין שבת לראשון, 20.4.

East

(1) מיאמי היט – (8) מילווקי באקס

פינת הפיקנטריה: אם להודות על האמת אין המון. לכולם נראה כאילו מיאמי תטייל לגמר מבלי להזיע מדי במזרח. לא נראה שמילווקי תהיה הקבוצה שתפריך את המחשבה הזאת

ההימור שלי: 4:0 מיאמי.

מתי מתחילים?: בין ראשון לשני, 21.4.

(2) ניו יורק ניקס – (7) בוסטון סלטיקס

פינת הפיקנטריה: אחחח, איזה סידרה מצפה לנו. הזקנים נגד הזקנים מאד. שתי קבוצות עשירות במסורת אדירה, קהל משולהב וכוכבים גדולים. ואם כל זה לא הספיק, אז אחרי הסכסוך המתוקשר בין כרמלו לגארנט, עכשיו יש גם דם רע בין השחקנים. יותר מזה?
נראה שניו יורק תגיע לאן שכרמלו יקח אותה. אני תמיד הייתי בדעה ש"מלו" הוא ילד מגודל שכל מה שמעניין אותו זה לקלוע. שחקן שמשחק קבוצתי הוא ממנו והלאה ולכן לאליפות הוא לא יסחוב אף קבוצה. יכול להיות שהשנה הוא יתחיל להראות שאין לי מושג.

ההימור שלי: 4:3 ניקס.

מתי מתחילים?: בין שבת לראשון, 20.4.

(3) אינדיאנה פייסרס – (6) אטלנטה הוקס

פינת הפיקנטריה: הגענו לסידרה של שתי הקבוצות שמזכירות לנו שכדורסל הוא קודם כל משחק קבוצתי. מי שלא ראה את אינדיאנה השנה יתקשה להבין מה הם עושים במקום השלישי במזרח, בלי כוכבים גדולים. עם כל הכבוד לקפיצה הגדולה של פול ג'ורג' שמבחינתי הוא השחקן המשתפר של השנה, או לרוי היברט, דיוויד ווסט וחבריהם, לולא הקבוצתיות התוצאות לא היו קרובות למה שהם השיגו השנה. האמור נכון גם לגבי אטלנטה. מאמני הקבוצות פרנק ווגל ולארי דרו יגיעו לאן שהמרקם הקבוצתי יקח אותם. ולא הייתי מזלזל בערכו של מרקם קבוצתי. בעיקר באינדיאנה.

ההימור שלי: 4:3 אינדיאנה.

מתי מתחילים?: בין ראשון לשני, 21.4.

(4) ברוקלין נטס – (5) שיקגו בולס

פינת הפיקנטריה: עוד סידרה מאד מעניינת. מצד אחד האחות הקטנה מברוקלין שכולם מעוניינים לדעת כמה רחוק היא יכולה להגיע. הקבוצה שנבנתה בצד האחר של ההדסון מלאת פוטנציאל,אך כדי להצליח בפלייאוף צריך גם ניסיון ומסורת, כך אומרים. היא תנסה להראות שלא בהכרח זה המצב. מהצד שני, שיקגו, הקבוצה שעברה טלטלות אינספור ועל הדרך שעשתה מגיע לה צל"ש. ואם יש רק סיכוי של אחוז אחד שנראה את דרק רוז משחק השנה אז בכלל יש למה לצפות. הלוואי. בכל מקרה, פוטנציאל ליופי של סדרה.

ההימור שלי: 4:2 שיקגו.

מתי מתחילים?: בין שבת לראשון, 20.4.

בבראקט למטה תוכלו למצוא את ההימורים שלי לכל הפלייאוף.
כאמור – ההימור שלי לאליפות הוא על אוקלהומה. אולי זה כי אני מסונוור מחוסר אהדה ללברון והמיאמי שלו, אולי זה כי דווקא השנה יש פייבוריטית כ"כ ברורה ואולי זה כי אני ממש רוצה. אבל זה הניחוש שלי:

Bracket
אז מה הניחושים שלכם? שתפו ונראה מי היה הכי קרוב.
והכי חשוב- שיהיה הרבה הרבה כיף!

הפוסט פורסם גם באתר "דה באזר".
בדף הפייסבוק תוכלו למצוא את הסקר עבור העולות לסיבוב השני – מוזמנים להצביע!

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה NBA, כדורסל, פלייאוף 2013, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה